2012. március 4., vasárnap

Dilemma

Olyan van, amit nem értek... De tényleg nem.

Hogy lehet az, hogy a Statisztikában fel van tüntetve egy olyan blog (ez), amiről SEMMI hivatkozás nincs ide? Ráadásul hivatkozó bejegyzésnek egy olyat jelöl meg, amely bejegyzésben két kép van, és semmi más.

Félreértés ne essék, nagyon aranyos egy blog, meg biztos nagyon fontos is hogy ilyenek legyenek, meg szerintem ha én anyuka leszek, akkor majd hasonló blogokból fogok "okosodni", sőt, még a gyerekeket is szeretem (hiszen ezért is leszek/akarok lenni szocpedus), DE a két blog témája annyira, de annyira eltérő... Hogy tényleg nem értem hogy hogy került fel úgy a Statisztikámba, mint egy hivatkozó webhely :D ... Aki segít nekem ezt a dilemmát megfejetni, annak nagyon nagy köszönetet fogok mondani!!!!

just for fun

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése